-
Customer Journey 3.0
Klantreizen worden veelal bekeken vanuit het perspectief van het product
en gaan minder over de klant. Wij werken vanuit het perspectief van de klant (outside-in) -
De juiste keuzes maken
Gaat verder dan vergelijken. Het gaat erom te bepalen wanneer er wat nodig is en te weten als dit aangepast moet worden.
Aansluiting met de klantbehoefte
Gaat over meer dan de productbehoefte van de klant. De essentie is te weten waarom deze behoefte is ontstaan.
Optimale klantbeleving
Gaat niet alleen over service op maat. Het vereist persoonlijke betrokkenheid, zodat je aanwezig bent als de klantbehoefte ontstaat.
-
De visie vanuit Life Navigator
Meer resultaat door persoonlijke ondersteuning en samenwerking.
De klant in zijn kracht zetten en zelf zijn klantreis laten bepalen. Zij doen dit
toch al, dus waarom moet dat ineens anders als ze een
product of dienst nodig hebben. -
Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op: sales@lifenavigator.nl