• Customer Journey 3.0

    Klantreizen worden veelal bekeken vanuit het perspectief van het product
    en gaan minder over de klant. Wij werken vanuit het perspectief van de klant (outside-in)

  •  

     

    De juiste keuzes maken

    Gaat verder dan vergelijken. Het gaat erom te bepalen wanneer er wat nodig is en te weten als dit aangepast moet worden.

     

     

     

    Aansluiting met de klantbehoefte

    Gaat over meer dan de productbehoefte van de klant. De essentie is te weten waarom deze behoefte is ontstaan.

     

     

    Optimale klantbeleving

    Gaat niet alleen over service op maat. Het vereist persoonlijke betrokkenheid, zodat je aanwezig bent als de klantbehoefte ontstaat.

     

     

  •  

     

    De visie vanuit Life Navigator
                                                       

    Meer resultaat door persoonlijke ondersteuning en samenwerking.
    De klant in zijn kracht zetten en zelf zijn klantreis laten bepalen. Zij doen dit
    toch al, dus waarom moet dat ineens anders als ze een
    product of dienst nodig hebben.
    Lees meer:

     

  •  

    Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op: sales@lifenavigator.nl

Volg ons