• Zelfredzaamheid

  • Klanten worden individualistischer en willen 24/7 de juiste ondersteuning voor hun persoonlijke situatie binnen handbereik, zodat zij goed geïnformeerd een eigen keuze kunnen maken. Voor organisaties is dit steeds moeilijker te ondersteunen. Life Navigator biedt de mogelijkheid om kosten te besparen en de klant beter te bedienen.

    Daarom zeggen we:
    Life Navigator, empowering people

  • De klant van tegenwoordig volgt niet meer stilzwijgend, maar gaat zijn eigen weg. De klant wil zelf sturen op basis van fascinaties, wensen, behoeftes en situaties. Gevestigde normen ervaren steeds minder autoriteit. Nieuwe generaties definiëren steeds meer hun eigen waarden en dat maakt ze onvoorspelbaar. De behoefte aan betrokkenheid groeit.

    Het is complex en uitdagend om deze individualistische klant, die constant aan verandering onderhevig is, tevreden te stellen. De oplossing ligt in een dynamische omgeving waarin de weg van de klant niet vast ligt, maar waarin de klant zelf bepaalt welke richting hij gaat. In deze omgeving sluiten producten en diensten naadloos aan op de behoefte van de klant.

     

    Hierbij kunnen aanbieders hun producten gerichter positioneren, waardoor het product, de prijs en de service ook beter worden begrepen.

    Met Life Navigator realiseert u een persoonlijk Service Portal voor uw klant. Via dit Service Portaal (App / web) biedt u elke klant service op maat. Zeer efficiënt, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Zo maakt u uw klant zelfredzaam, terwijl u op kosten bespaart!

    Uw eigen kennis en die van uw partners wordt effectief ontsloten via een hoogwaardig platform waar uw klant sneller en beter wordt geholpen. De gebruiker maakt zo zelf goed geïnformeerd de juiste keuzes en heeft uw producten en diensten onder handbereik.

    Het Life Navigator systeem, in de vorm van een mobiele applicatie, helpt de klant op weg om een bepaalde route te volgen die aansluit bij de persoonlijke situatie en relevante behoefte. Deze route staat nooit vast en kan voor iedere klant anders zijn. Hierbij wordt interactief een gedetailleerd profiel opgebouwd, met optimale privacy van de persoonsgegevens, waarbij kennis, producten en diensten gericht toegankelijk worden gemaakt.

    Hierbij wordt uw organisatie (en die van uw partners) ontlast, omdat de zelfredzaamheid van de klant wordt vergroot. Vanuit deze zelfredzaamheid wordt er naar gestreefd klanten zelf hun vragen of problemen te laten oplossen.

     

Volg ons